1.06.2013

Trochę słów o Rowindale

      Strona, na której się znajdujesz, jest częścią Zaczarowanych Szablonów. Poniżej znajduje się opis Rowindale- jednej z szabloniarek wcześniej wspomnianego bloga.

     
      Cześć nazywam się Ewa, ale mówcie do mnie Rowindale lub po prostu Rowi. :) Za nim przejdziemy do konkretów, nieco wam pokadzę ;p.
TROSZKĘ HISTORII:  
      Przygodę z szablonami zaczęłam w 2012 roku z i od tamtej pory miałam kilku świetnych nauczycieli, którzy podciągnęli mnie w wykonywaniu grafiki jak i kodów CSS. Pierwszym mentorem była niesamowita Kir z Malach-Tow, która wprowadziła mnie w podstawy szablonów wtedy jeszcze onetowych. Szło raz lepiej raz gorzej :) Każdy szablon był kolejnym stopniem w mojej "karierze" szabloniarki. Wiele się nauczyłam i przede wszystkim rozwinęłam swoją wyobraźnię "stworzycielki". Kolejną ważną dla mnie osobą była właścicielka Malach-Tow - KatD, która przegadała ze mną wiele godzin ucząc mnie i wprowadzając w świat blogspota. To dzięki niej przekonałam się, że nie taki straszny blogger jak go malują ;p Jestem jej niezmiernie wdzięczna, bo gdyby nie ona z pewnością nie odnalazłabym się w blogsferze. Kolejnym etapem na mojej drodze okazała się kochana Jill. Zaczepiłam ją, bo byłam pod niesamowitym wrażeniem szablonów jakie tworzyła i tworzy do dziś. Zgodziła się mi pomóc, za co do końca świata wdzięczna będę :p Jak się później okazało, otworzyła przede mną nowy etap twórczości. Oswoiła moją skromną osóbkę z PS5 i pokazała, że zawsze można wymyślić coś innego. Nie oszukujmy się, przekazała również w moje łapki pokaźny zbiór CSSów, z których korzystam :) Nie bez znaczenia na mojej ścieżce szabloniarki pojawiła się kolejna osóbka znana jako Avia. Co tu dużo mówić, jeśli chodzi o kody to Avia jest czymś w rodzaju wikipedii. Mam problem i nie pamiętam jakiejś komendy lub selektora, piszę do niej, a ona w przeciągu chwili odpowiada co, jak i gdzie wsadzić. Istna skarbnica wiedzy.
WYKONUJĘ:  
      Moim konikiem są głównie szablony fantasy, dlatego najchętniej właśnie je wykonuję. Czasami dla odmiany lubię stworzyć coś krwawego lub rzeczywistego, dlatego i takim zamówieniom nie powiem nie.
NIE WYKONUJĘ: 
      Na pewno nie przepadam za zespołami, a tym bardziej gwiazdkami takimi jak Justin Bieber czy którykolwiek z członków One Direction. Jeśli chcecie szablon, z młodym pokoleniem "artystów" na pewno nie zamawiajcie u mnie.

PODSUMOWANIE:
      Oprócz robienia szablonów piszę także opowiadanie fantasy. Niestety ostatnio mój wen Inferno gdzieś się zapodział i ciężko mi to idzie. Zapraszam was jednak mimo to, abyście mnie odwiedzili na Collegium Magicae, gdzie sami możecie wziąć udział w spaniałej, magicznej przygodzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz